Ruhainies Mohon Ampun Maaf, Ini Respon Bella Astillah – “Alhamdulillah, Saya Minta Maaf Sebab..”

Pelakon dan penyanyi, Bella Astillah tampil memberi respon mengenai permohonan maaf yang diusulkan pelakon Ruhainies susulan kontroversi yang membabitkan mereka, termasuk suaminya, Aliff Aziz.

Maklum Bella, dia hanya mahu memberi fokus terhadap perbicaraan mahkamah dan juga karier seninya yang rancak pada ketika ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah)

Alhamdulillah saya okay. Saya minta maaf banyak, sebab sekarang ini saya hendak fokus kepada perbicaraan di mahkamah. Jadi, saya minta doakan yang baik-baik.

Bella juga enggan memberi komen mengenai kekasih Aliff Aziz, Sarah Yasmine dan berkata dia tak tahu apa-apa ‘update’ mengenai wanita itu.

Saya ketika ini hanya fokus kepada kerja sahaja dan tak tahu ada apa-apa ‘update’ (berhubung hantaran terbaharu Sarah di Instagram). Saya tak ada komen mengenai itu.a

Saya tak ada dapat (perintah mahkamah), tapi segala-galanya bergantung kepada nasihat daripada peguam. Sekarang ini saya fokus kepada kerjaya dan selebihnya akan dibawa ke mahkamah kerana itu yang terbaik.

Terdahulu, Ruhainies tampil membuat permohonan maaf secara terbuka terhadap Bella melalui siaran media dan juga di media sosialnya.

Segala-galanya bermula apabila Ruhainies dan Aliff Aziz ditangkap khalwat di sebuah kondominium mewah di ibu kota sekitar bulan Mac yang lalu.

Bella kemudian dilaporkan telah memfailkan cerai secara ekspres terhadap Aliff Aziz setelah dia dikatakan sudah tidak mampu menerima kecurangan suaminya itu.

@beautifulnara Tak ada penghujung ek nanti kalau ulas banyak-banyak #trendingnewsmalaysia #sembangentertainment ♬ original sound – Beautifulnara.com

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Beautifulnaara

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*