‘Jual minyak ubat je’ – Netizen Kagum Jungle Girl Raih RM1 Juta Dalam Seminggu

Nama Jungle Girl bukan asing lagi di dalam media sosial apabila produknya mula mendapat sambutan di dalam masyarakat tempatan.

Menggunakan akaun @Jungle Girl di TikTok, sosok bernama Nur Rafidah Man, 26, wanita Orang Asli dari Suku Jahut ini dikatakan berani mengambil keputusan menjalani bengkel multimedia dan perniagaan digital anjuran guru pendidikan khas integrasi Sekolah Menengah Kebangsaaan (SMK) Kuala Krau dan kini mampu memiliki jumlah pengikut kira-kira 61,000 orang.

Baru-baru ini, seorang pengguna X @faezcitizen telah berkongsi jumlah pendapatan yang berjaya diraih oleh figura wanita tersebut di mana mencecah jutaan ringgit menerusi penjualan produk minyak herba hasil buatannya sendiri.

Di dalam gambar dikongsikan, Jungle Girl mampu menjana pendapatan berjumlah RM1.02 juta dengan sebanyak 29.72K barangan jualan menerusi platform TikTok.

Lebih mengejutkan lagi, pendapatan jutaan ringgit boleh dicapai dalam masa seminggu sahaja.

Susulan perkongsian itu, orang ramai meluahkan rasa kagum dengan pencapaian jungle girl yang mampu menjana jutaan ringgit walaupun hanya menggunakan setup yang biasa berlatar belakangan bilik kosong atau beranda di rumah sahaja.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :: TheVocket

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*