Pemilik Restoran Burger Dikec4m Buat Video Menj4tuhkan Ryan Bakery – “Busuk Hati Betul Sampai Sanggup Edit Macam Ni”

Satu video menjadi tular di media sosial X di mana seorang individu dipercayai peniaga burger telah menyunting rakaman siaran langsung TikTok Awards yang memaparkan Ryan Bakery, Sofian (Sofyank) dan juga Abdul Qayyum Halid (Che Sayang Kitchen).

Dalam video tersebut kelihatan barisan pencipta kandungan sedang berdebar menunggu pengumuman ‘Creator Of The Year’ Tiktok Awards Malaysia 2024.

VIDEO DI APLIKASI X

Kelihatan paling teruja dalam barisan tersebut ialah Ryan Bakery di mana dia turut bersorak kegembiraan meraikan kemenangan Qayyum dalam kategori tersebut.

Namun, apa yang menjadi kekesalan adalah apabila individu itu menyunting video berkenaan dengan cara seperti menjatuhkan Ryan Bakery.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ryan Bakery (@ryanfahmibakery)

Individu itu menulis kapsyen “POV : bila dalam hati memang ingat kau menang. Buat buat tunjuk. Buat buat ketawa. Buat buat tunjuk lagi. Buat buat terkejut.”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan individu itu yang gigih menyunting video memburukkan orang lain.

Komen netizen

Apatah lagi diterbitkan dengan akaun gerai burger miliknya, netizen menganggap ia adalah sesuatu yang bodoh untuk dilakukan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : X

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*