Diberi Mahar RM86 & Dijanjikan Kemewahan, Hati Bapa Remuk Dapat Tahu Anak Belasan Tahun Dinikahi Senyap-Senyap Oleh Guru Sekolah

Seorang bapa meluahkan rasa sedih dan kesal apabila mengetahui anak perempuannya yang baru berusia belasan tahun telah dinikahi senyap-senyap oleh guru sekolah pondoknya.

Bapa hancur hati dapat tahu anak perempuan dinikahi tanpa pengetahuan

Mat Rokim,39, menerusi satu temu bual berkata dia tidak menyangka guru itu sanggup mengambil kesempatan ke atas anak perempuannya.

Difahamkan, pernikahan tidak berdaftar dengan pejabat agama itu berlangsung pada 15 Ogos tahun lalu.

Malah, Mat Rokim hanya mengetahui akan hal itu setelah diberitahu orang kampung mengenai anaknya yang dikatakan sudah hamil.

@curhatbang.id

SANTRI DINIKAHI TANPA IZIN ORANG TUA OLEH PENGURUS PONDOK PESANTREN?? KOK BISA ?! #curhatbangdennysumargo #curhatbang #dennysumargo

♬ original sound – curhatbang.id – curhatbang.id

Anak saya itu dikhabarkan hamil, Setelah itu saya didatangi saudara saya untuk memastikan apakah perkhabaran itu benar.

Ternyata anak saya sudah bernikah. Orang tua mana yang tidak akan sakit, hancur hati saya.

Dijanjikan kemewahan dan kesenangan

Menurut anak perempuan Mat Rokim, dia telah diberikan mahar bernilai RM86 (300,000 rupiah) dan dijanjikan kebahagiaan serta kesenangan hidup setelah bernikah.

Mat Rokim yang kini sedang mendapatkan keadilan buat anaknya itu memaklumkan lelaki berkenaan, Muhammad Erik kini berada di bawah pemantauan polis atas pertuduhan nikah tanpa wali.

Ujar si bapa, Erik dikatakan akan menghantar orang menjemput anaknya untuk ke sebuah rumah lain bagi melakukan hubungan suami isteri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Beautifulnaara

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*