Polis wanita kantoi tinggal tugas demi belai ‘burung’ kekasih

Seorang polis wanita cantik sejak semalam menjadi kecaman natizen di laman media sosial apabila polis berkenan ditangkap khalwat dengan seorang lelaki yang bukan muhrim di rumahnya lampung indonesia.
Menurut sumber polis wanita itu sengaja meninggalkan tugas semata-mata mahu bersama teman lelaki yang juga merupakan teman tempat satu kerja.
Ketua polis lampung Kompol Suparman turut meluahkan rasa kecewa melalui sidang media hari ini.
“Ia lari dari tugas dan ditangkap bersama seorang lelaki,hal ini cukup mengejutkan kami.lebih mengejutkan lelaki itu sudah memiliki isteri dan bekerja sebagai anggota polis pencegah dadah”katanya.
Tangkapan pasangan zina berkenan diketahui selepas pihak polis menerima aduan dari orang awam.
Bagaimanapun keduanya kini di gantung kerja sementara menunggu pembicaraan mahkamah di mulai pada januari tahun depan.
Sumber: eberita
Baca juga.. Respon Suami Selepas Tahu Isteri Layan Gigolo
 Alfius Agustinus,suami kepada Deli cinta 32 wanita cantik ditemui mati dengan kaki dan tangan terikat tanpa seluar di rumahnya di Tanjung Uncang, Batu Aji, Batam memberikan keterangan bahwa dia tidak berada di batam ketika kejadian.
Alfius yang bekerja di PT. Wintermar Offshore Marine Group mengaku terpukul dengan kabar pemergian isteri tercinta,apatah lagi isteri menjadi mangsa pembunuhan sadis.Saya tahu isteri saya itu setia,baik dan sayang dengan anak,dan tidak percaya dengan berita awal.katanya dalam sidang media semalam.Menurutnya lagi,isteri tidak pernah memperlihatkan gelagat aneh kepada dirinya,oleh sebab itu beliau tidak percaya isterinya berlaku curang dan menjalin hubungan dengan Gigolo.Respon Suami Selepas Tahu Isteri Layan GigoloMama mana…mama mana! !Meskipun demikian,Alfus menyerahkan semua permasalahan itu kepada pihak berkuasa dan menjatuhi hukuman yang sepatutnya kepada suspek.Meskipun diberi kesempatan untuk menatap wajah suspek,Alfius menolak kerana takut menimbulkan emosi yang tidak terkawal.Ceria dan berlari ke sana- ke sini sambil tertawa dan minum susu. Itulah hal yang ditunjukan Aldi Ananda 2.5 tahun anak dari Deli Cinta.Kanak-kanak malang berkenan ditemukan pucat dan keletihan dipercayai sudah lebih sehari terkurung bersama mayat ibunya.Pun begitu,menurut,abang sulung Mangsa setiap kali makan,keponakannya otu selalu memanggil ibunya.Selain itu keponakannya juga kerap menangis setiap malam sambil memanggil manggil ibunya.Sementara menurut neneknya,cucunya itulah satu-satunya penyejuk hati. – eberitaJika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih
-sehinggit.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*