Belanja RM500K Sebulan Untuk Biaya Pelajaran Cik B, DS Vida Tak Kisah Habiskan Banyak Wang – “Apa Yang Penting ‘Result’ Kena Cemerlang”

Buat anda yang mengikuti perkembangan dan kisah anak beranak usahawan terkenal Datuk Seri Vida pastinya mengetahui mengenai perjalanan anak perempuannya yang telah berlepas ke luar negara bagi melanjutkan pelajaran ke Sepanyol.

Kongsi DS Vida, dia telah mengeluarkan belanja mencecah RM500,00 sebulan selama setahun bagi meletakkan Cik B belajar di negara berkenaan.

Cik B sambung belajar di Sepanyol. Ambil tiga jurusan berbeza iaitu Bahasa Sepanyol, perniagaan dan kulinari. Kos perbelanjaan ya ampun mahal, sekitar RM500,00 sebulan termasuk kos rumah, makan dan minum.

Cik B sambung belajar selama setahun. Kemudian dia akan sambung pengajian untuk degree.

Jelas Vida, dia tidak menyesal berbelanja besar untuk pendidikan anaknya itu, malah memilih yang terbaik dan selamat buat Cik B.

Saya okay untuk habiskan duit untuk pelajaran anak sebab saya nak Cik B jadi orang yang hebat dunia dan akhirat, malah saya pilih Barcelonan untuk Cik B sambung belajar sebab tempat cantik, hebat dan pelancong ramai.

Lagipun kalau tiada kelas dia nak pergi Paris ke London balik hari pun boleh sebab dekat. Apa yang penting keputusan dia kena terbaiklah.

VIDEO

@datoserividaofficial

Perjalanan kl – barcelona hampir 2 hari kakak! Sebab excited nak hantar @cikb_havoc66 hilang semua penat 🥹 #datosrivida #cikbhavoc #barcelona #spain #dubaiairport #firstclassflight #emiratesfirstclass #salmonskindsv #salmonskincikb #foryou #foryoupage #fypシ゚viral

♬ Espanha – Memê no Beat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*