‘Orang Belanja Kau Cendol, Bukan Suruh Menyondol’ – Pengawal Peribadi Sound Stylist Fazura?

Selepas pekerja kepada pelakon Nur Fazura bersuara, kini giliran pengawal peribadi aktres itu pula memberi amaran kepada wanita yang didakwa mengganggu rumah tangga majikannya dengan suami, Fattah Amin.

‘Penyondol pengacau’

Pengawal peribadi yang dikenali sebagai Shahaszrin berkata, dia sangat kecewa dengan tindakan wanita terbabit yang selama ini dilayan baik oleh Fazura.

Untuk si ba** penyondol yang kacau rumah tangga orang, terus la kau menjadi ba**. Sebab ba** je yang suka sondol.

Aku doakan apa kejahatan yang kau buat akan kena balik dekat kau. Orang belanja kau makan cendol lah, bukan suruh menyondol.

Shahaszrin berkongsi mengenai perkara itu menerusi beberapa siri hantaran di Instagram Story miliknya.

Dalam pada itu, Shahaszrin berkata, tujuan dia memuat naik perkongsian tersebut bukan untuk menunggang isu yang sedang panas, tetapi berasa kasihan dengan nasib menimpa Fazura dan Fattah.

Apa yang aku kongsikan ini bukan niat nak viral, aku kongsi sebab rasa marah dan kecewa atas apa yang terjadi.

Kenapa aku ada rasa marah dan kecewa? Sebab aku sangat hormat dan sayang Fattah dan Fazura. Jadi apabila berlaku begini, aku memang jadi sangat marah. Harap korang jelas.

Terdahulu, timbul desas desus mendakwa penata gaya atau ‘stylist’ Fazura menjadi punca keretakan rumah tangga aktres itu dengan suami, Fattah Amin.

Sejak semalam, kecoh di media sosial apabila Fazura dilaporkan sudah memfailkan cerai terhadap Fattah di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, Shah Alam, pada Jumaat.

Bagaimanapun, butiran terperinci mengenai kes tersebut masih tidak didedahkan.

Sekadar info, Fazura dan Fattah mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya yang kini berusia empat tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :: Instagram

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*