“Dia ibu tunggal, bukan dia ‘sondol’ Fattah” – Individu dedah suami Fazura tak curang

KEMELUT rumah tangga pelakon Fattah Amin dan Fazura bertambah hangat apabila seorang individu tampil mempertahankan wanita yang didakwa menjadi orang ketiga dalam hubungan pasangan selebriti itu.

Jelas individu yang dikenali sebagai Nadhirah Halim, Fattah tidak pernah berlaku curang dengan penata gaya hijab yang bekerja dengan Fazura dan apa yang tular di media sosial hanyalah fitnah semata-mata.

Kata Nadhirah, dia kasian melihat rakannya yang dikenali sebagai Sira kerana menerima kecaman hebat daripada netizen gara-gara fitnah tersebut.

“Sava sudah tahu tentang perkara ini sejak bulan lalu lagi (kemelut rumah tangga), penata gaya hijab yang disebut itu adalah bekas klien saya yang ingin memfailkan saman terhadap Fazura dan media.

Nadhirah membuat perkongsian di Instastory miliknya.

“Dia (Syira) menerima terlalu banyak komen kecaman dan fitnah terhadap kenyataan wartawan yang ‘dibayar’ bahawa dia seorang penvondol.

“Mengenali Sira selama beberapa tahun dan dia sekarang pun sudah ada pengganti sejak bercerai, saya memang kesian dekat dia ya, katanya tanpa menyebut media mana yang dibayar itu.

Dalam pada itu, Nadhirah memohon agar orang ramai tidak lagi melemparkan kecaman terhadap Syra kerana wanita itu tidak terlibat dalam konflik rumah tangga melibatkan Fattah dan Fazura.

Tegasnya, Syra sudah menganggap Fattah dan Fazura sebagai keluarga dan turut sama menjaga anak mereka iaitu Fatima.

“Saya harap netizen jangan lagi menganggunya. Dia seorang ibu tunggal. Bukan dia yang sondol Fattah dan Fattah tak pernah curang langsung dengan orang yang disebut.

“Mereka sudah seperti keluarga sebab kawan saya (Svira) juga ada meniaga Fatima (anak Fattah dan Fazura). Fattah lagi kesian dalam kisah ini,” ujarnya.

Pada Jumaat, Fazura atau Nur Fazura Sharifuddin, 41, dikatakan hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Selangor bagi memfailkan cerai terhadap Fattah.

Bagaimanapun, Fattah memaklumkan dia terkejut apabila menerima berita isterinya itu memfailkan penceraian dan hanya mengetahui perkara tersebut menerusi media sosial.

Kata Fattah, dia mash menyayangi Fazura dan menegaskan tiada wanita lain yang menjadi keretakkan rumah tangga mereka.

Rumah tangga Fazura dan Fattah kini sedang bergolak.

Sebelum ini, timbul khabar angin mengatakan rumah tangga pasangan suami isteri ini dikatakan sedang bergolak namun Fazura menegaskan hubungannya dengan Fattah berada dalam keadaan baik.

Malah Fattah turut memberitahu dia jarang memuat naik gambar bersama isteri di media sosial kerana kesibukan kerja.

Untuk rekod, Fazura dan Fattah, mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Nur Fatima Aisya, 3 tahun.

sumber: mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*