“Suami Baik Tapi Isteri Suka ‘Private Party…” – Rakan Hijab Stylist Pula Beri Kenyataan, Dakwa Fattah Jadi Kambing Hitam?

Kecoh di media sosial apabila bekas stailis hijab kepada seorang selebriti popular, Fazura, kini merancang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap fitnah yang dilemparkan terhadap dirinya.

Menurut sumber, stailis yang dikenali sebagai Syira, yang juga seorang ibu tunggal, telah menerima pelbagai komen kebencian dan tuduhan palsu berhubung khabar angin yang mengatakan dia adalah “penyondol” dalam perkahwinan Fattah Amin dan Fazura.

Rakan hijab stylist

Tuduhan tersebut turut didakwa melibatkan laporan daripada wartawan yang didakwa “dibayar.”

Saya dah kenal Syira beberapa tahun. Dia mula bersama seseorang yang baru selepas bercerai, jadi bukan dia yang sondol Fattah.

Fattah tak pernah curang dengan orang yang disebut. Mereka dah macam keluarga sebab Syira juga babysit Fatima.- Jelas seorang individu yang rapat dengan Syira.

Lebih menyedihkan, Fattah turut menjadi mangsa spekulasi. Menurut sumber, Fattah digambarkan sebagai suami yang baik tetapi sering “ikut je” dan tidak banyak bercakap.

Kadang-kadang kita dapat suami yang baik tapi isteri jenis suka private party. Dia yang ada orang lain tapi dikambing hitamkan orang terdekat untuk jaga reputasi.

Individu tersebut juga menyatakan bahawa dia tidak mengambil kes ini kerana kini bekerja dalam bidang perundangan yang berbeza, tetapi mendoakan agar Syira mendapat kehidupan yang lebih baik.

Fattah amin buka mulut isu curang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*