Abang Tesla Rayu Netizen Henti Ser4ng Dua Isterinya – “Saya Sanggup Sujud Minta Maaf, Janji Korang Tak Ganggu Ment4l Mereka”

Abang Tesla merayu agar netizen berhenti menyerang isteri keduanya, Nursyafiqa Mohd Hanafi kerana sedang dalam tempoh berpantang.

Menerusi Instagram, Abang Tesla turut meminta netizen teruskan memberi kata-kata semangat buat isteri pertamanya, Nurmajdina.

Dia juga berkata tidak kisah sekiranya hanya dia seorang menjadi sasaran kecaman warganet kerana semua salah datang daripadanya sendiri.

Saya merayu untuk serang saya sahaja. Saya betu-betul merayu untuk lemparkan kesalahan itu pada saya sahaja. Saya sanggup bersujud untuk minta maaf kalau saya menyakiti hati kalian. Saya sanggup buat apa sahaja janji korang tak ganggu mental mereka berdua.

igstory abang tesla

abang tesla dan dua isteri

Terdahulu, tular tentang perkongsian Nurmajdina di media sosial mendakwa dirinya telah dihina oleh keluarga madunya, Nursyafiqa Mohd Hanafi.

Malah, Nurmajdina turut akui sudah lama bersabar dengan sikap madunya namun segala pengorbanan yang dilakukan sama sekali tidak dihargai.

igstory nurmajdina

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Instagram

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*