“Dah Bosan Dengan Hidup Ke Tu..” – ‘Pakcik’ Lalu Di Kawasan Larangan, Selamba Jalan Atas Tanah Mendap Di Masjid India

Selepas kejadian tanah jerlus yang berlaku di Masjid India 23 Ogos lalu, ia sudah semestinya mendatangkan rasa panik dikalangan orang awam untuk jejak di kawasan tersebut.

Bagaimanapun, golongan disana menganggap isu tanah mendap ini seperti perkara biasa dan dilihat baru-baru ini dalam satu video di TikTok, seorang ‘Pakcik’ melalui kawasan larangan seperti biasa.

Dapat dilihat dalam video itu, kawasan tersebut telah ditutup oleh pihak polis kerana terdapat tanah mendam di kawasan itu dan meminta orang awam untuk berhati-hati.

Bahkan, jelas di dalam video itu bahawa tanah di kawasan yang ditutup itu mendap tetapi seorang lelaki selamba berjalan di atasnya dan memijak seperti tiada apa-apa.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa kesal dengan sikap lelaki terbabit yang seakan-akan mengambil ringan dengan isu tanah mendap ini.

komen

komen

VIDEO

@muhd_abu7

sejak hari tu sy dah perasan depan balai (50 meter dari tempat mangsa jatuh) mcm ada yang tak kena.. #jatuh #lubang #accident #masjidindia #jalanmasjidindia #mendapantanah

♬ original sound – Muhd Abu – Muhd Abu


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*