“Saya Berdoa Dia Terima Balasan” – Ibu Zulfarhan Harap B0moh Terlibat Sempat Bertaubat, Datang Mohon Maaf

Ibu kepada Allahyarham Zulfarhan, Hawa Osman menerusi satu temu bual baru-baru ini meluahkan rasa kesal terhadap seorang bomoh yang terlibat dalam kes pembunuhan anaknya itu.

Ujar Hawa, dia sememangnya berasa geram dengan bomoh berkenaan dan berharap individu itu menerima balasan seperti mana kesakitan yang menimpa anak lelakinya itu.

Saya memang geram dengan bomoh tu. Saya berdoa agar bomoh tu terima balasan, maknanya badan dia itu juga ada kesan tekapan seterika. Jadi biar merasa bagaimana anak saya rasa.

Tambahnya lagi, dia berharap bomoh itu menyesali perbuatannya dan tampil memohon maaf atas kesilapan yang telah mengorbankan nyawa Zulfarhan.

6 suspek utama kes bunuh zulfarhan dihukum gantung

Saya harap bomoh itu bertaubat, kalau boleh dia datang berjumpa dengan kami semua dan buat permohonan maaf pada seluruh rakyat Malaysia.

Sekadar info, Allahyarham Zulfarhan telah dituduh mencuri sebuah komputer riba dan namanya disebut sebagai orang yang mencuri oleh bomoh tersebut. Berikutan itu, arwah telah dibuli sehingga meninggal dunia.

Terdahulu, Mahkamah Persekutuan telah menjatuhkan hukuman gantung sampai mati terhadap 6 bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) kerana menyebabkan kematian Pegawai Kadet Laut, Allahyarham Zulfarhan Osman, 7 tahun lalu.

VIDEO

@mingguanwanita

“Pada bomoh yang tuduh anak saya tu, bertaubatlah. Datang minta maaf pada kami dan seluruh rakyat Malaysia,” ini luah Puan Hawa ibu kepada arwah Zulfarhan. Ada banyak lagi dikongsikan oleh ibu bapa arwah termasuk reaksi terkejut wajah keenam-enam tertuduh yang sebelum itu dilihat melambai-lambai serta wajah keriangan bila Hakim mengumumkan mereka ke tali gantung. Saksikan temubual penuh bersama kedua ibu bapa arwah di YouTube Mingguan Wanita esok. #mingguanwanita #temansetiapwanita #zulfarhan

♬ original sound – MingguanWanita – MingguanWanita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Beautifulnaara

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*