Aliff Syukri Beri Amaran Kepada Bapa Ikon Fesyen Untuk Lunas Hut4ng Puluhan Juta – “Bulan Julai Tak Bayar, Aku Viralkan!”

Datuk Seri Aliff Syukri mendakwa seorang individu masih belum melangsaikan hutangnya berjumlah puluhan juta ringgit namun dilihat menjalani kehidupan yang serba mewah.

Bapa kepada ikon fesyen

Usahawan itu meluahkan rasa kesal dan marah terhadap individu terbabit yang juga merupakan bapa kepada seorang ikon fesyen.

Difahamkan, hutang itu adalah daripada projek usaha sama dalam perniagaan hartanah yang disertainya.

Sepatutnya bila melabur saya akan dapat keuntungan daripada situ. Saya sertai sebab kredibiliti dia sebagai seorang yang berpengaruh tapi nampak gaya macam saya dah hampir nak ditipu.

aliff syukri

Pergi melancong boleh pula

Lebih membuatkannya kesal apabila individu tersebut boleh pula beli barangan berjenama mewah selain melancong ke negara Eropah.

Beli jam harga beribu, pergi London naik kapal terbang kelas pertama, aku pun naik ekonomi. Anak seorang ikon fesyen tapi saya taknak sebut. Saya dah buat surat pada bapa dia untuk selesaikan dan amaun tersebut cecah puluhan juta.

Dalam pada itu, Aliff memberikan amaran kepada individu terbabit untuk melunaskan bayaran atau jika tidak dia akan hebahkan dan ambil tindakan undang-undang.

Bulan Julai tak selesai (hutang), siap! Aku viralkan! Janji bulan dan bintang katanya anak pun jutawan. 

aliff syukri

Tambah Aliff, dia memilih untuk tidak mendedahkan identiti individu terbabit kerana masih dalam proses perbincangan untuk melunaskan bayaran.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : mstar

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*